יום שלישי, 20 באפריל 2010

הצהרת הכוונות של שילה אשוואל:


כפי שבוודאי ניחשתם, הבלוג הזה יעסוק בעיקר בענייני עיצוב פנים. בעיקר אבל לא רק, כי בחיים יש יותר מסכמות צבעים, איקאה ופרקטים (יאק). אני אוהבת מאד עיצוב פנים ואני לא פטריוטית בנדון. עיצוב הפנים בארצות הניכר משכנע אותי הרבה יותר מעיצוב הפנים הישראלי, שעדיין לא התגבש. עיצוב פנים טוב הוא תבשיל מורכב, שמכיל כמה מצרכי יסוד חיוניים: טעם משובח, הבנה מעמיקה בחומרים ובסידור חפצים בחלל, השכלה אמנותית רחבה וכשרון. כן, בייחוד כשרון.


מוקדי ההתעניינות העיצוביים שלי השתנו במהלך השנים. כיום, אני מתעניינת במיוחד בעיצוב אישי, נגיש וזול ובבתים שעוצבו על ידי בעליהם. נדמה לי שזה הפוקוס ברוב בלוגי העיצוב החו"ליים, שאני שוזפת על בסיס יומי. הבתים האלה יככבו כאן ומרכיביהם ינותחו על ידי כמיטב יכולתי הדלה. כך גם בלוגי עיצוב מעניינים. ומכיוון שהפרטים הקטנים יוצרים את המכלול, אני מבטיחה להקדיש רשימות לפריטי עיצוב ואספנות. וגם לאמנים מעניינים (לדעתי, רק לדעתי).


מאחלת לכולנו מסע מרתק ברחבי הבלוגוספירה העיצובית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה