יום שישי, 11 ביוני 2010

שאבי סקנדי.


סקנדינביה אוהבת שאבי שיק. מאד אוהבת. אילו היה לי שקל על כל בלוג בלונדיני מצוייץ, הייתי סוגרת את המינוס ונשארת עם עודף. ובאמת, השאבי הסקנדי מצוייץ למדי, עתיר רהיטים ובדים לבנים, כריות תפוחות, פמוטי כסף  וכלי חרסינה וחוטי ברזל. וגם הרבה ואזות עם פרחים.

אני מודה, שאני לא מטורפת על הסטייל הזה. אולי בגלל שקיטש סנטימנטלי הוא לא הקראש שלי. אבל אולי גם בגלל הסגנון עצמו. בתי השאבי הנורדיים הם תמיד יפים ומתוקים, אבל איכשהו, משאירים אותי בתחושה של מי שהואבסה בדלי של קצפת.

לסגנון יש מעריצות רבות גם מחוץ למרחב הנורדי. ובמהלך השנים, הוא התפתח לתת-סוגות, כמו השאבי האלגנטי והקריסטלי, השאבי העירוני והשאבי הכפרי המחוספס משהו.  ומתחת לשכבות השוונץ והנוסטלגיה המדומיינת, ניתן למצוא בשאבי הסקנדי גם השראה ולא מעט רעיונות יפים.







































תגובה 1:

  1. תמונות מקסימות ואני אישית מאוד אוהבת את הסגנון הזה. תודה שהבאת

    השבמחק