יום ראשון, 10 ביולי 2011

דירת גג מעל שוק הפשפשים.


הקיץ בא. ומה הולם יותר את הלחות הלבנטינית מדירת גג יפואית, עם מרפסת מוצלת שמשקיפה לים? העיצוב  של הדירה הספיציפית הזו (חמישה חדרים, 120 מ"ר, מרפסת גג גדולה, נוף פנורמי של 360 מעלות), הוא ממש לא הטעם שלי, אבל יש בו תועפות של ים-תיכוניות כובשת לב. וילונות הבורדו, הרהיטים המצוייצים והרצפות המצוירות היו משתלבים היטב גם בדירת חוף תורכית, יוונית או איטלקית. ואיכשהו, המחיר שנדרש עבורה (שבעה מיליון ש"ח) לא נראה מופרז, בהתחשב בביתיות ובנוף שהיא מציעה.

תמונות נוספות של הדירה וגם תיעוד שלה בוידיאו תמצאו כאן

























4 תגובות:

  1. ממש ממש הטעם שלי.
    לא עיצוב הפנים והדקורציה. אבל תראי את הדלתות, החלונות, המרצפות, החללים...!!! נהדרת!

    הייתי משפצת ובוחרת בקפידה מה נכנס ובעיקר מה לא...
    חבל שאני לא סובלת את תל אביב. אה, וגם חסרים לי כמה מיליונים לסכום המבוקש...
    דנה

    השבמחק
  2. היי דנה,

    הדירה עצמה יפה ומלאת אופי. העיצוב הוא לא הסגנון שלי, אבל יש בו משהו מאד תרבותי, לדעתי. לא תרבותי במובן של קונצרט בפילהרמונית, אלא בכך שיש לו שורשים. ברור שהאנשים שגרים כאן מחוברים לזכרונות, לסגנון חיים מסוים, לאיזו תפיסה אמנותית. ולכן, זה עיצוב מעניין בעיניי.

    עניין הכסף הוא נקודה כאובה מאד. מכירה את זה.

    :_).

    השבמחק
  3. לטעמי, אינה לטעמי - עומס יתר של סגנונות ויותר מדי סוגי עצים... נראה שאספו למטה את מה שהיה ופשוט העלו לדירה....יש צורך ביותר ניקיון חזותי ועירוב חומרים - כמו כיסאות מודרנים ליד שולחן עתיק וכדומה. ובתלאביב בקיץ - חם הביל ודביק...אבל בחורף - כיף
    עינת

    השבמחק
  4. היי עינת,

    גם אני הייתי מעצבת אחרת. אבל אני בכ"ז מחבבת את מה שהם עשו בדירה, כי זה הסגנון שלהם והם הלכו איתו עד הסוף. וכל כמה שהוא קיטשי, מצועצע ועמוס-יש בו איזה חן.

    :-).

    השבמחק