יום שישי, 16 בדצמבר 2011

לרדוף אחר הרוח.


עבור מיטץ' דוברואונר המרדף אחר הרוח איננו מטאפורה אלא מקצוע. מיטץ' הוא צלם טבע ומצלם כבר מספר שנים סופות אימתניות במישורי המערב התיכון האמריקני. וכך הוא כותב: "אין מילים מתאימות לתאר את החוויה שבצילום הכוח העצום והיפהפה הזה. ומה שמרגש במיוחד הוא, שבכל פעם מחדש, אני לא יודע למה לצפות. אבל כיום, אני רואה את הסופות האלו כיצורים חיים ונושמים. הן נולדות בתנאים המתאימים, אוגרות כוח כשהן גדלות, נאבקות בסביבתן כדי לשרוד, משנות צורה כשהן מזדקנות...ובסוף, הן מתות. הן לובשות כל כך הרבה אישיויות ופנים. אני נפעם להביט בהן. הסופות האלו הן מראות מדהימים...ואני פשוט מאושר להיות שם- בין אם אני מצלם ובין אם לאו. זוהי אמא טבע במיטבה. אני מקווה שהצילומים שלי עושים חסד עם התופעה המופלאה הזאת".  

הצילומים נלקחו מכאן.


רייגן, דקוטה הצפונית 2011.


נבאחו ניישן, ניו-מכסיקו 2008.


ניוקווירק, אוקלהומה 2008.


מורקרופט, ויומינג 2010.


גלאסיה, קנזס 2009.


סמוך ללימון, קולוראדו 2010.


טקסליין, טקסס 2009.


מוברידג', דקוטה הדרומית 2011.


לורדסבורג, ניו-מכסיקו 2010.


לייק פוינסט, דקוטה הדרומית 2010.


2 תגובות:

  1. וואוו.איזה יופי.יוצא המון כוח מהתמונות והמון יופי.

    השבמחק
  2. התמונות מדהימות.
    שבוע טוב!
    סתיו

    השבמחק