יום חמישי, 3 במאי 2012

הדירה של ריאן בגלן קוב.


"כשראיתי את הדירה הזו לראשונה, ידעתי מיד שהיא תתאים לאסתטיקה העיצובית שלי", מספר ריאן על דירתו בת 80 המ"ר בגלן קוב, ניו-יורק. "היא נבנתה בשנת 1668 ויש לה אופי מיוחד שרק הזמן יכול להעניק". ריאן הוא אמן וזה ניכר היטב בעיצוב השופע ורב הכוח של דירתו. "את הצילום מעל הספה צילמתי מחלון הפיק-אפ שלי, במהלך מסע ברחבי המדינה, את שולחן הקפה יצרתי מפיסת עץ גדולה שנסחפה לחוף בלונג איילנד ואת עגלת הבר מצאתי במחסן בסביבה. אני מנסה להוכיח, שעיצוב גדול לא חייב לעלות הון ויכולות להיות לו גם משמעויות רגשיות". והעיצוב שלו הוא באמת גדול ומרגש.   

הצילומים נלקחו מתחרות הבית הקטן של A.T.












  

2 תגובות:

  1. שכבות של זמן, שכבות של משמעויות רגשיות...
    יופי של דירה! פרחים וגם עציצים מרגשים.

    Bar open הזכיר לי שיש לי שלט קטן עליו כתוב:
    Coffee Time
    is any time
    Open 24 hrs
    (מיועד בעיקר לבעלי, מכיוון שהוא זה שמכין קפה לנו וגם לאורחים.:)
    תודה טלי,
    מירה

    השבמחק
  2. היי מירה,

    חבל שקשה למצוא בארץ פריטים מהסוג הזה של ה open bar. אפשר למצוא אותם די בקלות בebay האמריקני, לפעמים אפילו בזול.

    אני מסכימה כמובן למה שכתבת על הדירה. זאת דוגמא מאלפת לגדולתו של העיצוב העצמי האמריקני. לא מצאתי עד היום עיצוב אחר, שיש בו כזאת ורסטיליות וכזה כושר המצאה...

    :-).

    השבמחק