יום שני, 7 במאי 2012

אמנית אורחת: אמנדה סמית'.


אמנדה סמית', אמנית אמריקנית צעירה, יוצרת תמונות תלת מימדיות מרהיבות על אריחי קרמיקה. וכך היא מסבירה את עבודתה: "העבודות שלי הן אגדות, שלקוחות מנסיוני האישי ומהתבוננות. הן מתעסקות בנושאים כמו הירארכיות חברתיות, אינטראקציות אנושיות ומוסר. הילדות הקטנות שמאיישות את הציורים שלי הן תוצר של הביוגרפיה שלי, כמי שגדלה בבית היפר-נשי עם אם ושלוש אחיות. הסגנון שלי שאוב מציורים דתיים נראטיביים והיסטוריים, שצוירו בכל העולם ובעיקר מהציור הפרסי, המוגהולי ומציורי המיניאטרות הרג'אסטניות. השימוש בקרמיקה מאפשר לי ליצור עבודות יד ייחודיות וזה חשוב לי מאד, כי בתרבות העכשווית הכל, החל בתקשורת וכלה בביגוד, הפך לבר חולף ומיוצר בייצור המוני. הקרמיקה גם מציעה מגוון של משטחים ומרקמים ואני אוהבת להשתמש בטכניקות מסורתיות. הן מעניקות לעבודות שלי אסתטיקה קרמית קלאסית ומתוקה". 

עבודות נוספות של אמנדה סמית' נמצאות באתר שלה.


























    

תגובה 1:

  1. אוהבת את 3, 4 ו-5. קצת קודרים, קצת מתוקים.
    תמי

    השבמחק