יום שישי, 8 ביוני 2012

חנות ברשת: Lemonade Store.


בית שמח מקדם חיים שמחים יותר. זה בדוק ומומלץ כתרופה אנטי דיכאונית נטולת כימיקלים. פאולה וורן מארקנסאס, בעלת חנות העיצוב הוירטואלית Lemonade Store היא אשה שמחה ומלאת חיים: "התחלתי להתעניין בעיצוב פנים עוד בבית הספר היסודי", היא מדווחת "ועבדתי בתחום הזה כל חיי הבוגרים. חללי המגורים החביבים עלי הם חמים, מזמינים ומעניינים עם גוונים עשירים וטקסטורות מגוונות. אני אוהבת במיוחד חדרים שמרגישים שהרהיטים שלהם נרכשו במשך השנים ויש להם סיפור לספר. ואת זה אני מנסה לתרגם לחפצים שבחנות שלי. חלק גדול מהם הצלתי כי ראיתי שיש להם עצמות טובות והם פשוט זקוקים לחיים חדשים. אני צובעת אותם בצבעים שונים, בטכניקה שפיתחתי בעצמי ומרפדת אותם בבדים שאני אוספת כבר שנים. אני מאמינה שהפחתי בהם חיים חדשים ואני מקווה שאחרי ביקור בחנות שלי תרגישו קצת יותר מאושרים". 





























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה