יום רביעי, 4 בספטמבר 2013

הבית של שירלי קוראטה בלוס-אנג'לס.


שירלי קוראטה הממושקפת ועגולת הלחיים נראית כמו אחות טיפת חלב, שנתלשה מעיירה קוריאנית נידחת. אבל היא דווקא סטייליסטית אופנה מבוקשת, בעלת קו מובהק משלה, שסיגננה תלבושות לרשימה אינסופית של מותגים, מעצבים וצלמי אופנה נחשבים. 

חיפוש בית מגורים הוא משימה מורכבת למדי למישהי בעלת טעם כה ספיציפי כמו שירלי. "ידעתי שאני רוצה בית רטרו מודרני, אז התחלתי לנהוג בסביבה ולחפש. רוב הבתים שראיתי היו קרים ולא אישיים". אבל ההגה כיוון אותה בסופו של דבר, לגבעות פרנקלין באל. איי. ושם היא מצאה שכונת בתים בעלי גגות משולשים משתפלים, בסגנון בתי הכפר השוויצריים, שמכונים בארצות הברית בתי A-Frame. אחד מהם עמד למכירה ושירלי נשבתה בקסמו: "אהבתי את תחושת בקתת הסקי של המקום הזה. יש בו משהו חם ועממי". 

את הבית היא עיצבה בסגנונה המוקפד, שמחבר פריטי רטרו משנות השישים והשבעים לעכשוויות ולסגנון הפולק: "אני מנסה להיות מינימליסטית, הן בעבודתי והן בבית שלי, אבל כסטייליסטית קשה לי להיפטר מחפצים, ולכן אני מסגננת את הבלגן כמיטב יכולתי".  

"אם יש משהו שאני שונאת, זה עיצוב מודרני קר וחסר חיים", היא מסכמת. "חייב להיות בעיצוב משהו חמים, מיוחד ובעל אישיות. אחרת הוא נראה כמו תלבושת אחידה".

הצילומים נלקחו מהאתר Nothing Major.


























תגובה 1:

  1. יופי של בית. היא נראית נורא חנונית, אבל כנראה שהיא לא.

    השבמחק