יום שני, 25 בנובמבר 2013

הדירה של סאסא אנטיק בשטוקהולם.


עשרים וארבעה מ"ר. זה שטח דירתו של סאסא אנטיק ברובע סודרמאלם בשטוקהולם. אבל סאסא, סטייליסט עיצוב ידוע, לא נכנע למוסכמות עבשות ופסל על הסף את גישת החלל הפתוח. "אני שונא חללים פתוחים", הוא מספר בראיון לירחון העיצוב השוודי Elle Interior. "בבית שלי אני רוצה הרבה קירות, דלתות וחדרים". והוא אכן בנה מחיצות, שמפרידות בין חללי המגורים, הבישול והרחצה ויוצרות מראה מסודר ונקי. הוא אף הציב מראה גדולה ליד מיטתו. "אמא שלי  חשבה שהשתגעתי. היא מאמינה שמראה ליד המיטה מושכת רוחות בלילה, אבל אני לא מאמין באמונות טפלות". גם רעיון ריבוי חללי האיחסון עושה לו ברווזים בעור: "אני לא צריך איחסון חכם. אני מעדיף לגור בחלל מאוורר, בלי רהיטים מיותרים. את הבגדים שאני לא לובש, אני מאפסן בעליית הגג".   

סאסא השתמש בכישורי העיצוב שלו והפיק לעצמו דירה גברית ואלגנטית, עם פריטים מאיקאה, רהיטי מעצבים ומינון מוקפד של עבודות אמנות עכשוויות. "יצירתיות בשבילי היא התנסות, שבירת חוקים ולקיחת סיכונים", הוא מסכם את משנתו הדקורטיבית. "וגם עשיית שגיאות. והכי חשוב זה הכיף. כי זה בעצם הכל".  

 















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה