יום ראשון, 23 בפברואר 2014

הבית של ג'ן וטים בסן-דייגו.


עצה למאותגרות העיצוב הביתי: כנסו לכמה מבלוגי ה-DIY האמריקניים ותחפרו שם ביסודיות. אתן תגלו אוצרות. מאחורי הבלוגים האלה ניצבים -לרוב- זוגות צעירים ומרוששים או סינגליות דלפוניות והרעיונות היצירתיים ניגרים מהם כמו לבה רותחת, שניתזת מלועו של הר געש פעיל. והבונוס הוא, שכל השפע הנפלא הזה מגיע בחינם או בחצי חינם, במקרים הגרועים. 

הבלוג של ג'ן הוא אבטיפוס של הסוגה: היא ובעלה טים הם זוג צעיר, שנישא לא מזמן ומתמודד עם דיאטה תקציבית מהודקת. אבל ג'ן היא מסוג האנשים, שרואים את הכעך מבעד לחור: "אנחנו גרים בבית שכור בסן-דייגו", היא מספרת. "זה בית יפהפה ומואר במרחק של רכיבת אופניים מהאוקיינוס...יש לנו בעל בית נפלא ואנחנו פשוט ברווזים בני מזל...כשעברנו לכאן לפני שנה המקום הזה היה קופסה ריקה וחסרת אופי בצבע בז'. בהתחלה, הייתי להוטה לעצב מיד את כל החדרים, אבל זה לא היה מציאותי. אז התחלנו ליצור שינויים בהתאם לזמן ולתקציב שהיו לנו. הסבלנות השתלמה מאד והחלל הזה הוא פרי היצירה שלנו. העובדה שהכנסנו לכאן בהדרגה צמחים, צבעים ורהיטים משומשים, איפשרה לנו להעריך כל שינוי קטן". 

ביתם של בני הזוג מלא ברעיונות דקורטיביים קטנים וחכמים: החל בריבועי השבץ-נא המוגדלים, שתולים על קירות המטבח וכלה ב"טפט" הנקודות בשירותים, שמורכב ממדבקות מוזהבות. ג'ן וטים מעצבים את ביתם ביחד: "הפרוייקטים הטובים ביותר שלנו הגיעו מעבודה משותפת", מדווחת ג'ן. "משמח אותי מאד שלטים יש דעה ברורה משלו על עיצוב הבית ושאנחנו מצליחים לתקשר ולמצוא פתרונות, שאף אחד מאיתנו לא היה חושב עליהם בנפרד. קשה לי לתאר כמה אני מאושרת, כשטים חוזר הביתה אחרי יום עבודה, שוקע לתוך הספה ואומר: "אני אוהב את חלל המגורים שלנו"". 
         
.






































תגובה 1: