יום שישי, 23 במאי 2014

הדירה של מאניש ארורה בפאריס.


"אני לא פוחד מצבע, אך בהחלט חושש מיותר מדי לבן", מצהיר מאניש ארורה. ארורה התפרסם תודות לקולקציות בגדי הקשת-בענן שלו ונחשב למעצב האופנה ההודי הראשון, שזכה להכרה ולהוקרה בינלאומית. כשהגיע לראשונה לדירת קרקע בשכונת קנאל סן-מארטן הפאריסאית, הוא ידע מיד שכאן הוא רוצה לגור, לאחר שישבור את כל הקירות הפנימיים ויציף את החלל הישן באור. עם תום השיפוץ, הוא התפנה לעצב את הדירה עם המון צבע, כמו שהוא אוהב: "כשאני נכנס הביתה, אני חייב לראות התפוצצות של צבעים". קירות חדר הכניסה מקושטים בציורי גרפיטי של אמן שעבד איתו בעבר. בחדרים מוצבים רהיטי רטרו ופרספקס דקי גזרה ("אני מתרחק מריהוט מגושם. כל הרהיטים כאן שקופים או רזים ומאפשרים לאור להשתקף בכמה שיותר חלקים של הדירה"). גושי צבע עזים מעטרים את הקירות ("הארכיטקט שלי חשב שזה טירוף, אבל כך אני חי. הדירה שלי היא הרחבה של עבודתי") ואוספי בובות אתניות וחפצי נוי תיאטרליים משלימים את המראה. ארורה מרוצה מאד מדירתו האקסהיביציוניסטית. "נוח לי בתוך הבלגן הצבעוני הזה", הוא מתוודה. "אני מרגיש ניכור וחרדה בחללים ריקים ולבנים". 

הצילומים נלקחו מהמגזין Lonny



























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה