יום שישי, 23 במאי 2014

הדירה של ארין בסוואנה.


הדירה של ארין מהעיר סוואנה מתמודדת בתחרות הבית הקטן של .A.T . קשה להאמין כמה השראה מרוכזת בחלל הזה, שכל גודלו שישים ושישה מ"ר. "לדירה היו עצמות טובות, אבל היא היתה במצב גרוע כשעברתי לגור כאן", כותבת ארין. "השקעתי המון זמן בתיקונים ובצביעה. את רוב הריהוט שיש פה השגתי במהלך טיולים עם הכלב שלי. זה הצריך עבודה, אך בסופו של דבר, מצאתי רהיטים יפהפיים בחינם. את שאר הרהיטים קניתי במהלך השנים בקרייגסליסט ובחנויות ג'אנק בפחות משלושים דולר. יחד עם זאת, כל מה שיש לי מחושב היטב. אני לעולם לא אכניס הביתה משהו שלא עומד בקריטריונים שלי. הצלחתי ליצור תמהיל אקלקטי של פריטים שימושיים ואסתטיים לטעמי, מבלי לבזבז הון תועפות. מה שאני הכי אוהבת בדירה שלי, היא תחושת הגמול על המאמץ, הסבלנות וההשקעה שלי. הדירה הזאת היא בית".











 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה