יום שבת, 24 בינואר 2015

הדירה של מדלן ומתיה בפאריס.


הדירה של מדלן ומתיה משתנה כל הזמן. ככה זה עובד בבית עם שלושה ילדים, שבעליו מבלים חלק ניכר מזמנם בשווקי פשפשים ומכירות חיסול. בני הזוג אוהבים וינטאייג' ומדלן גם עובדת בתחום. היא הקימה אתר למכירת פריטי אופנה משומשים.

"יש כאן רהיטי קש משנות ה-50, ספות סקנדינביות ושטיחים אתניים, שאני מאד אוהבת", מפרטת מדלן. "אני משוטטת בכל מקום שיש בו וינטאייג'- במכירות יד שניה, ברחובות, באינטרנט. בכל מקום שאני נמצאת, אני מחפשת. אני נמשכת לשילוב של ז'אנרים וחפצים לא צפויים ואני מתרגשת מזה כמו ילדה שצדה אוצרות. אני אוהבת ריהוט עם עבר וחפצים מעוררי זכרונות ולא מפריע לי שלא כל כך מסודר פה ושהילדים שלי מטפסים על הרהיטים. בית לא צריך להיות סטרילי. אין דבר מדכא יותר מבית שנראה כמו מוזיאון. זה מריח כמו מוות".     

הצילומים נלקחו מכאן ומכאן.







 


























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה