יום חמישי, 19 במרץ 2015

מועדון מעריצי פוטין.


הבחירות האחרונות מעוררות -כדרכן של בחירות בישראל- הרהורים נוגים יותר או פחות, בכפוף לפתק ששילשלנו לקלפי. אך אל יאוש. ישראל אינה המדינה היחידה, שמתמודדת עם מנהיגים שנויים במחלוקת. גם לולדימיר פוטין, נשיא רוסיה הנצחי, יש אוהדים ויותר מכך, אוהדות שרופות. הדוקומנטריסט ההונגרי בלה דוקה הרחיק עד פרברי מוסקבה בכדי לתעד את חברי "מועדון האוהדים VV" (שני ה-V הם ראשי התיבות של השם ולדימיר ולדימירוביץ'). החברות והחברים במועדון הם בני נוער מקומיים, שמתהדרים בחולצות עם הדפסי דיוקנו של המושל ומתגאים באוספי הממורביליה שלו. ויש להם גם אג'נדות סגידה מנומקות היטב. יחי המלך פוטין הראשון. 

הצילומים נלקחו מהאתר של בלה דוקה.




טניה: "אני אוהבת איך שפוטין מתייחס לילדיו ולאשתו. אני חושבת שהוא בעל נהדר. הוא גרם לאנשים לכבד את רוסיה...יש לי כמה ספרים על פוטין: הספר של א. קוזלניקוב "פוטין ראה אותי" ו"פוטין". 




אלינה: "יש לי דגל רוסי עם פוטין, שתלוי על הקיר מעל השולחן בחדר שלי. כל יום, אני מחפשת פרסומים בעיתונות, באינטרנט, אני לומדת מהעיתונים מה הולך לקרות בחיים הפוליטיים והאישיים שלו. יש לי פוסטר שלו מעל המיטה. וגם גלויות ומדבקות. אני מחשיבה את עצמי לפטריוטית". 




 לנה: "אני אוהבת את זה שפוטין גומר כל דבר שהוא מתחיל בו. הוא אדם עם הרבה כישורים. למשל, הוא מתאמן בג'ודו, מתעסק בדיג ועושה סקי. הוא מודל חיקוי טוב לאנשים צעירים. יש לו שתי בנות בגילי. הוא איש משפחה והוא ידידותי לכולם. הוא דיפלומט אמיתי".  


   





טניה ס: "אם פוטין לא היה משנה את הפוליטיקה הרוסית, היינו עדיין סתם כוח עבודה זול. הוא אמר, שרוסיה היא מדינה שצריך לקחת בחשבון. שהיא לא סתם שטיח לניגוב רגליים". ליושה:"פוטין עשה הרבה דברים טובים לרוסיה. הוא באמת העלה כאן את רמת החיים. אני מתאמן בג'ודו והייתי רוצה שהוא יהיה המאמן שלי. אני רוצה להצליח כמו פוטין". 


ויקה: "פוטין בשבילי הוא האחד והיחיד. הוא האידיאל! קודם זה היה הצאר ועכשיו פוטין. הוא כמו אל מבחינתי. הוא כמו אבא שלי. הוא איש מושלם ואני רוצה שבעלי יהיה כמוהו! אני רוצה שכולם יידעו שאני מעריצה אותו. אני אוהבת איך שהוא מתקשר עם אנשים. הוא מאד כן ומיוחד". 









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה