יום שני, 13 באפריל 2015

אמנית אורחת: רוז דה בורמן.


בתחילה הגיעו הדמויות: אנשים, חיות, צמחים ובתים. צנומים, מקווקווים, תובעי תשומת לב. אחריהם הגיעו הרישומים והציורים, הכריות והתיקים ולבסוף יצורי הקרמיקה הקטנים, שנראים מצויירים יותר מאשר מכויירים. עבודותיה של רוז דה בורמן, אמנית טקסטיל בריטית בהגדרתה, הן כה מובחנות עד שגם פירמות גדולות כמו ג'ון לואיס ואנת'רופולוג'י בחרו למכור אותן בחנויות הרשת שלהן. 

"מאז שסיימתי את לימודי עיצוב הטקסטיל, התנסיתי בענפים שונים של התחום", מציינת דה בורמן ביובש בראיון שנתנה לאתר עיצוב בריטי. "עיקר ההשראה שלי מגיעה מאמנות הפולק ארט ובמידה מסויימת, גם דגלי הפאנטי מגאנה השפיעו עליי. יש משהו מאד אנגלי בעבודות שלי וזה נובע כנראה מהאהבה שלי לציירים בריטיים כמו כריסטופר ווד ובן ניקולסון. אני מקווה להמשיך בפרוייקטים שלי אבל גם לגדול ולהיות נועזת יותר. לעשות עבודות קווילט, לאייר ספרים. תמיד רציתי לעבוד עם קואופרטיבים של טקסטיל במדינות אחרות. כל יום אני חושבת על דברים נוספים שאני רוצה לעשות!".

עוד עבודות של רוז דה בורמן תמצאו באתר שלה.



















































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה