יום שישי, 24 באפריל 2015

הבית של קייט באיסט המפטון.


המחשבה הראשונה שחלפה בראשי היתה, שיש כאן מינון לא שפוי של ארונות, פינות ישיבה וקיטש כפרי. ואז הבנתי שטעיתי. נכון, העיצוב של קייט -בעלת הבית הקונטיקטי הזה- מוגזם ונגוע בטראשיות, אבל הוא בא מאהבה כנה ומהתמסרות מוחלטת לסגנון הקאנטרי. גם לא מדובר בחיקוי של בית עיירה מראשית המאה ה-20 אלא בדבר האמיתי. קייט לא מנסה לשחזר את העבר. היא פשוט חיה אותו.

"יש לי בינתיים רק קעקוע אחד על הגוף והוא "עתיקות"", חושפת קייט בבלוג שלה. "עבדתי בשלוש וחצי השנים האחרונות בשיפוץ רהיטים אצל סוחר עתיקות ולפני כן במוזיאון. אני באמת-באמת אוהבת היסטוריה. אני גם שותה קצת יותר מדי ואוהבת חיות, חוץ מקופים שמפחידים אותי. הצבע החביב עליי הוא שארטרוז. כמעט מדי יום יש בסדנה שלי מסיבת ריקודים ספונטנית. אם תגיעו לבחור לעצמכם רהיט בעיתוי הנכון, תוכלו לראות אותי תופסת גרוב. אני אוהבת את מה שאני עושה. אני מתעוררת כל בוקר וצועקת "כן!", כי שיפוץ רהיטים הוא הגשמת חלום בשבילי. העבודה הזאת עושה אותי מאושרת". 

ועל ביתה היא כותבת: "הבית שלי הוא קוטג' משנת 1923. הוא נבנה בידי בני הזוג לואיס ומייבל מייפלס ולוחית פליז עם שמותיהם עדיין תלויה על הדלת הקדמית. הבית לא גדול, קצת יותר מ167 מ"ר, אבל מאחר שמדובר רק בבעלי, בי ובשני החתולים שלנו, זה גודל מושלם".













































2 תגובות:

  1. מיכל פלטין - מדייקת בתים26 באפריל 2015 בשעה 3:22

    ההליכה שלה ברוב הבית על הסקאלה שבין הצהוב לירוק דרך החרדל מקורית ומקסימה בעיני!

    השבמחק
  2. היא אוהבת את גווני השארטרוז והעץ והיא עבדה עם סכימת הצבעים הזו בכל חדרי הבית. הגברת הזו בהחלט מבינה בעיצוב, גם אם הסגנון שלה קיטשי וכבד.

    :-).

    השבמחק