יום חמישי, 5 במאי 2016

הדירה של מאט במנהטן.


"היי! אני מאט ואני מעצב מהעיר ניו-יורק. אני מתמחה ביצירת חללים ביתיים מאורגנים תוך שימוש בפתרונות תלת-מימדיים מודפסים. אני גר ועובד בדירה שכורה בת 55 מ"ר במנהטן. כשהגעתי לכאן, חשבתי שזה מבנה מוזר מאד בצורת U, אבל היה כאן הרבה מקום ואני אוהב לעבוד עם חללים מיוחדים. הם מציבים אתגרים ומאפשרים לי ליצור פתרונות מעניינים.

הגישה העיצובית שלי מתמקדת בצורה, שימושיות ושעשוע. הבית שלי חייב להיות שימושי מאד. אני סוג של מינימליסט. אני אוהב לובן, עץ בהיר, פלדת אל-חלד והבזקי צבע. אני לא רוצה להיות נוצץ מדי. אני מעדיף לקנות מעט פריטים, שיש בהם ברק וקסם ולהציג אותם בחלל. ניו-יורק היא עיר רב תכליתית ואתם חייבים להשתמש כאן בחפצים רב תכליתיים.

בזכות שיטת הלוחות המחוררים שפיתחתי, כל הכלים שאני צריך נמצאים מול עיניי וזה מייעל מאד את העבודה שלי. אירגון הוא דבר עמוק, משהו שיש לו משמעות מעבר לחזות החיצונית. 

אני גאה בלוחות המחוררים ובאביזרים שפיתחתי עם המדפסת התלת מימדית שלי. וגם בחיבורים שיצרתי לספה בסלון. במקור, היו שם חיבורי סקוץ', שלא עבדו טוב ולא הצמידו את חלקי הספה זה לזה כמו שצריך. הצלחתי ליצור בדרך של ניסוי וטעייה חיבור תלת מימדי שמצמיד את החלקים זה לזה בצורה יעילה. עכשיו, אפשר אפילו להזיז שני חלקי ספה יחד בלי שייפרדו. 

אני גר בבניין ישן ורעוע מאד. בקושי יש כאן מספר על הדלת. אחרי שעברתי לכאן, הגז התנתק במשך שישה חודשים רצופים. הדיירים כאן זקנים ואני בכלל לא בטוח, שמישהו גר פה. אבל עיצבתי לעצמי דירה נחמדה ואני מאושר. כל השאר זניח ועף החוצה דרך החלון". 

הצילומים נלקחו מהאתר של מאט.  





























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה