יום שבת, 11 ביוני 2016

הבית והסטודיו של ניק בלוס-אנג'לס.


הפיכת המינוס לפלוס לא נובעת תמיד מאופטימיות מופלגת. לעיתים, היא כורח מציאות פשוט. כשניק שכר -מאילוצי תקציב- את הבית הקטן (60 מ"ר) באחד מפרברי .L.A, הוא ידע שיצטרך להתעלם מהמגבלות הקיימות ולהפיק ממנו מקום מגורים ועבודה. "אני צייר, קרמיקאי ועובד גם באדריכלות", הוא מספר "ולכן הבית שלי חייב להיות שימושי למטרות שונות. המקום הזה הוא בית המלאכה שלי כרגע וזו העדיפות העליונה שלי". 

וכך היה. סטודיו הציור של ניק ממוקם בחדר המגורים, בסמיכות לספה הסלונית ובחדר השינה מוצב ארון עם כלי הקרמיקה שלו ממש ליד המיטה. גם את הגינה המוזנחת, שניכש וטיפח במו ידיו, הוא הפך לאיזור יצירה ומיקם בה את תנור השריפה של מוצרי החרס שהוא יוצר. 

למרות הצפיפות וחוסר הסדר המתחייבים מקיומו של סטודיו פעיל, חלל המגורים של ניק אסתטי מאד. החוש הגרפי שלו  ניכר היטב בעיצוב החדרים וברישומים הרבים שתולים על הקירות. אין כאן חפצים חדשים. הרהיטים (וגם האובניים) נרכשו בפרוטות בקרייגסליסט וחלקם נאספו מהרחוב. אך עינו האמנותית של הדייר וידיו המיומנות הפכו אותם לחוויה. ניק לא רק גר ועובד כאן, אלא גם עורך פה תערוכות ומסיבות רבות משתתפים. "אני מאמין שצריך לעבוד עם מה שיש ולא להחזיק חפצים מיותרים" הוא מסכם את המוטו שלו. קצר ולעניין. 

הצילומים נלקחו מכאן.


 


















































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה