יום חמישי, 1 בדצמבר 2016

הדירה של דניאל ובנואה בפאריס.


רק לעיתים רחוקות, אני נתקלת בחללי מגורים, שנראים כמי שהמציאו את עצמם. זירת הדקור העולמית ניזונה מציטוטים, מניירות וטרנדים, שמתחלפים בקצב השערוריות של משפחת קרדשיאן. קשה מאד למצוא בה בתים, שמדברים בשפה אישית, נטולת הקשרים מידיים.
  
בני הזוג הפאריסאיים דניאל ובנואה מתגוררים עם שני ילדיהם הפעוטים בקומה השמינית של בניין ברובע ה-15. דירתם המרווחת לא נראית כביתה של משפחה צעירה. היא מכילה שישים שנות עיצוב לפחות, עם נטייה חזקה לשנות ה-80 וה-90 של המאה שעברה. אך גם ההגדרה הגילנית לא ממצה את מה שיש בה: ריהוט מרופד, שטיחים, תמונות ופסלים, טפטים, ספרים ושטיחים מקיר לקיר. החדרים מפגינים פשטות המונית וטעם אמנותי גבוה וכל אחד מהם מעלה זכרונות מסרטים ישנים ומעורר תהיות על עיצוב, טעם ועל החיבור המורכב בין העבר להווה.  

ולא אכפת לי אם זה חלל מגורים יפה או מכוער, עדכני או מיושן. בעיניי, הוא עשיר, מרתק ומטלטל. הדירה הזו היא אישיות חד פעמית. אין עוד אחת כמוה.
   


















































4 תגובות:

  1. שלום טלי
    כבר זמן מה שאני רוצה לכתוב לך להודות לך על הפוסטים היפים והלא שבלונים וטרנדים. אני כל כך אוהבת בתים, ועייפתי לשוטט בבלוגים ישראלים והכול שבלונים רק הבלוג שלך יפה מעניין ומרתק
    אז המון תודה לך
    שבת שלום מוניקה

    השבמחק
  2. היי מוניקה,

    תודה על תגובתך...אני מאד שמחה ומאושרת לקרוא, שאת נהנית מהבלוג ומהפוסטים...זה הדלק שמניע אותי קדימה...מקווה שתמשיכי ליהנות גם בעתיד. אם יש לך זמן וחשק- תגללי אחורה יש בבלוג המון פוסטים...קרוב ל1600...

    חיבוק

    טלי :-).

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  4. זה כל כך אישי ואחר ובלתי ניתן לחיקוי, מעולה ממש!

    השבמחק