יום רביעי, 10 במאי 2017

אמנית אורחת: סנדרה אטרוביץ.


"בצעירותי, למדתי היסטוריה של האמנות באוניברסיטה", מספרת סנדרה אטרוביץ. "ואז הבנתי שאני אוהבת ליצור דברים יותר מאשר לכתוב על מה שאנשים אחרים יצרו". סנדרה, בתם של מהגרים קרואטיים, גרה במלבורן, אוסטרליה ועובדת כמעצבת ומאיירת פרילאנסרית. אך את עיקר פירסומה קנתה בזכות היצירות החינניות, שהיא מוכרת בחנות הוירטואלית שלה.

כל יצירותיה מבוססות על עבודת מכחול צבעונית. היא מוכרת הדפסי ציורים, מראות מאויירות, כריות, תיקים, צעיפים ובמיוחד "פסלים" מלוחות עץ ומטקות מצויירים ביד קלה ואופטימית. "אני מעדיפה להיקרא יוצרת ולא אמנית" היא מצטנעת. "יצירה אמנותית צריכה "להצהיר כוונות" ולהיות קונספטואלית. וחלק נכבד מעבודותיי נועדו לספק הנאה אסתטית גרידא. אני מנסה להביע בהן חוש הומור עם עוקץ קטן בזנב. אני מציירת סצינות ופריטים יומיומיים. משהו שנראה לי משעמם, יכול להיראות בלתי רגיל למישהו מטנזניה או למישהו מעידן אחר. שום דבר אינו רגיל. בכל חפץ או סצינה יש שכבות של משמעות". 

עוד עבודות של סנדרה אטרוביץ אפשר למצוא בבלוג שלה. מומלץ לשזוף את הסטודיו שלה ואת ביתה. שניהם צפופים, צבעוניים ועליזים עד מאד. 








 
































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה