יום שישי, 8 בספטמבר 2017

הדירה והסטודיו של מאט בברוקלין.


מאט לא מעצב. הוא חי את החומרים, הצבעים והצורות שמרכיבים את דירת הסטודיו שלו בברוקלין. החלל הצר, שמאט מכנה "מסדרון מועצם" מכיל יחידת מגורים וסטודיו קטן לייצור הפסלונים, המראות וגופי התאורה שהוא מוכר ללקוחותיו. כל מה שנמצא כאן נוצר ובוצע על ידיו. ארונות המטבח, הקירות וחלק נכבד מחפצי האמנות. על קיר חדרון המגורים שלו הוא אייר את הפירמידות של לוקסור ועל רצפת הסטודיו צייר דוגמת גלים ("ציירתי את זה שמונה שעות לפני מסיבת יום ההולדת הארבעים שלי", הוא מסביר "הסתכלתי על הרצפה החלקה וחשבתי, שזו מסיבת הארבעים שלי והחלל הזה צריך משהו דינמי"). השפע הרב והמרתק שדחוס בתוך שישים וחמישה המ"ר שלו מעורר תגובות מגוונות מצד אורחיו. "לפעמים, במסיבות, אני שומע חבר שהיה בדירה שלי מספר עליה למישהו שעדיין לא ביקר כאן ואומר לו: "לך תראה אותה לפני שהיא שוב משתנה. בכל פעם שאני רואה אותה, יש בה דברים שונים ודברים חדשים שכדאי לצפות להם"".      

הצילומים נלקחו מכאן.


































 


















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה